Διαδρομές

Ακολουθείτε το δρόμο από Αράχωβα προς χιονοδρομικά κέντρα και στην είσοδο των χιονοδρομικών - Κελάρια, (24ο Km) στρίβετε αριστερά προς Φτερόλακα. Μετά από 4 Km φθάνετε σε μεγάλο πλατώ – parking στη βάση της Φτερόλακας και στρίβετε δεξιά, ακολουθώντας τον ανηφορικό ασφαλτόδρομο (3,5 Km) προς τις εγκαταστάσεις της Φτερόλακας.

Εκεί θα καταλήξετε στο πάνω parking 1840μ ενώ θα δείτε το σαλέ και τις πίστες της Φτερόλακας. Στο σημείο αυτό τελειώνει ο ασφαλτόδρομος και ακολουθείτε χωματόδρομο (από το τέρμα της Νο 10) με ανατολική κατεύθυνση.

Διασχίζετε τις ΒΑ κορφές του Παρνασσού, με τις απότομες κορφές που σας προκαλούν δέος, ενώ αριστερά σας διακρίνετε το «Αλοκαϊτικο» ρέμα.
Ο δρόμος που ακολουθείτε, έχει σημανθεί, καθόσον είναι πίστα του σκι.
Τα 4 πρώτα Km είναι σχετικά βατά, και θα καταλήξετε σε μια χωμάτινη λάκα.
Από εκεί και μετά ο δρόμος στενεύει, είναι πετρώδης και τα υπόλοιπα 3 Km που υπολείπονται είναι απροσπέλαστα με ΙΧ.
Ο δρόμος τελειώνει, καταλήγοντας σε ένα μικρό πλατώ, στα 2200 μέτρα, ενώ η κορυφή Λιάκουρα 2457μ προβάλλει αριστερά σας. Από εκεί υπάρχει μονοπάτι που καταλήγει στην κορυφή Λιάκουρα με περπάτημα 15 -20 λεπτών.

Η θέα είναι εντυπωσιακή που σας προκαλεί δέος. Το κρύο είναι αισθητό, κι ας είναι καλοκαίρι, αλλά η έκσταση που εκπέμπει η κορυφή του Παρνασσού, είναι μοναδική. Θα έχετε την ευκαιρία να δείτε και χιονιές, στις τριγύρω κορυφές!
Δυτικά σας εκτείνονται τα χιονοδρομικά - Κελάρια, ενώ αν η ατμόσφαιρα είναι καθαρή, η θέα απλώνεται έως τον Όλυμπο και το Αιγαίο πέλαγος!
Σας προτείνουμε να επισκεφθείτε τη μαγευτική διαδρομή, με αγροτικό ή τζιπ, από τις αρχές Ιουνίου έως και αρχές Οκτωβρίου.